LOLIS

Direktlänk till inlägg 8 juni 2010

Blåsväder

Av lolis - 8 juni 2010 08:01

 

Det har varit fint i flera dagar,super härligt väder . Nåja , inte i går eftermiddag när regnet kom.


Nya fina markiser över altan blev uppsatta i går , nu är det bara olja in

altan golvet.


Cherie var här en stund igår så att Bea fick sova lite ,hon jobbar så .

Skönt när lill voffsingen kommer hit , då kommer jag mig ut för promenaderna ...som aldrig annars blir så ofta och långa.


I Denna morgon stund med en nybyggt kopp kaffe , så struntar jag i vädret.


ska sörpla i mig denna och sedan ta mig en dusch för snart komma det

främmande.



                    tjingeling!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lolis - 1 september 2012 01:41

....det var länge sedan ! Dagarna har bara runnit i väg Tiden har inte funnits till att sätta sig en stund. Det har varit ett byggande från morgon till kväll hos oss här på berget . Barn och hund vakt har jag varit var och varann dag. Så nu...

Av lolis - 18 juni 2012 00:43

    Det har inte bara varit sol ute    det har varit sol inne också !   Har varit hos äldsta dottern och hjälpt henne   att måla lite.   Hon har målat om sina köks skåp   från att ha varit ljusbruna    till vita .   De...

Av lolis - 30 maj 2012 09:43

Börjar med att göra ett inlägg om gårdagen   Målade våra ute möbler . Sedan blev det ogräs rensning!         Nu kan man se de blommor som kommit upp, ha ha ha!   Idag ska lille Elias och Cherie vara hos oss medans Bèa o Conny jobbar. ...

DOP

Av lolis - 27 maj 2012 01:57

      Här kommer några bilder i från mitt älskade    barnbarns dop                 Älskade lilla barnbarn.     ...

Av lolis - 22 maj 2012 01:35

  ...Som började med en stor god kopp kaffe på en solig bro.             Sedan blev det en skön promenad med äldsta dottern , barnbarn och      lilla nyklippta Cherie!     Dagens mode    Inga sparkbyxor på bebisar...

Ovido - Quiz & Flashcards