LOLIS

Alla inlägg under mars 2011

Av lolis - 31 mars 2011 21:24

...Ja så ser dagarna ut


och jag känner mig helt slut!


 


Äntligen hart det hänt


vi har fått respons i från skolan.


Och det är


tackvare bra lärare och ny rektor.


Mamma hjärtat klappar i rätt tackt


igen.


Varje dag i 3v. har vi gått till skolan och


haft lektion på eftermiddagen.


Det är ...det finns inte ord till


tacksamheten vi känner


för lärarna som ställt upp!!!


 


Vi har även fått så mycket hjälp av


lilla Cherie


när hon komit till oss varje morgon


skutta upp för trappen och inte gett sig


förän "fröken" klivit ur sängen och


gått ner för trappen.


Det har varit promenader som


Cherie fått med sig Bell på.


Många timmars läxläsning


i alla ämnen.


Nu har Bell komit i kapp


sina klasskamrater


så nästa steg blir att gå till skolan på


skoltid , själv.


 



Till helgen blir det att såga mina


efterlängtade väggskivor!!!


KÖKET


snart börjar det att hända något...



 


Av lolis - 11 mars 2011 11:21

 

 

TRADERA

 

 

 

 

Har vunnit några små aktioner  

 

lite kompliment till

 

det som ska göras

 

Så behändigt det är med dessa stryka på

 

bilder  

 

och de finns i så många fina utförande

 

att det är riktigt svårt att

 

välja bara

 

EN!

 

  

Av lolis - 1 mars 2011 08:19

 

...I love it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

 

 

Har äntligen hämtat ut mitt (lilla) paket!  

 

Och det bara kliar i fingrarna...


   

ALLT detta var i 99kr. lådan!





 

Har rengjort symaskinen som höll på att damma igen!


 

Tyget är köpt på IKEA , lite väl tunt linne tyg för min smak.




Har varit och passat min grannes astma barn och fick en så fin bukett med rosa tulpaner   


 


Önskar er alla en kreativ ,glad dag!

Nu ska jag och lilla cherie ta en lång promenad ut i solen!

   

     

Ovido - Quiz & Flashcards