LOLIS

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av lolis - 22 juni 2010 23:45

    

 

För några dagar sedan blev jag bjuden på sommar fest ,

på mitt gamla jobb!

Snacka om att jag blev paff,

 så härligt att träffa dessa underbara människor!

 

Så i dag var jag dit.

Många kramar och skratt blev det .

Grillat , sallad och utsökt

hembakad rabarberpaj.

Självklart var ett besök in på Loppis i stall-logen.

   

Det har blåst liv i Lögdö Bruk ska ni veta gott folk!

Det är fina rabatter ,

 schackspel,

 gungor,

loppis,

gröna fina gräs mattor mm.

I ladugården har det blivit så mysigt !

Soff hörna , färger ,hantverks-konst så fint!

   

Tack älskade Kreha , för att jag än en gång fick glädjen att delta i era "hyss"

Kram till er alla!

                                              

Ovido - Quiz & Flashcards