LOLIS

Alla inlägg under juni 2011

Av lolis - 1 juni 2011 13:26

 

Den första juni!

Härligt att det är sommar nu.


I helgen som var åkte gubben i huset till Stockholm och

äldsta dottern åkte med en väninna till Ullared.

Kvar hemma blev jag och Bell ,mys!

 

Lördagen hade vi lilla Cherie hos oss så att hennes husse fick hjälpa sin

syster med de 250 st. tujjor som hon inhandlat!

Sedan på kvällen blev köket färdig tapetserat!


Söndagen gick åt av städning, det blir ju olidligt med skräp och damm när det slipats och skräp efter tapeter!


På söndag kväll strax före 24.00 kom gubben hem , han blev possitivt chockad!

   

På måndagen firade tjejerna "lilla morsdag" för då var alla hemma igen.

Fick en så fin köksklocka av Bèa och Bèll klippte mitt hår !

Det blev fika med kladdkaka o grädde ,historier om resor mm

så trevlig liten morsdag!


Béll har blivit sjuk med feber o nys-hosta ...typiskt när det ska vara skolavslutning snart...nå ja ,hon har några dagar på sig att krya på sig.

                                                    

Måste bara säga " I LOVE FB"!!!!!

Pratade via fb med svärsonens syster och hon ville bli av med några tujjor som blivit över.....

Sa att jag kunde köpa 2 för 100kr av henne,någon timma efter kom hon hem till mig . Glad i hågen lasstade hon ur SJU TUJJOR vid min bro!!!!!

Gav henne 100kr. för de 2 jag sagt att jag ville köpa...så säger hon att 5 stycken fick jag på köpet så att jag kunde plantera häck!!!!!

Ha ha ha ha!

Väntar på att gubben ska komma hem...det blir en överaskning....ha ha ha!


Önskar er alla en fin dag och ett härligt Juni!      

Ovido - Quiz & Flashcards