LOLIS

Alla inlägg under augusti 2011

Av lolis - 24 augusti 2011 00:44



...DÅ HAR DEN BÖRJAT!

HÄRLIGT TYCKER JAG ,

RUTINERNA KOMMER IGÅNG OCH VECKORNA FYLLS !


Saker har börjat att falla på plats

annat har städats ut

och vi ser fram åt!

Med glädje

tillsamans.



Iseptember har jag fått en tid hos en handläggare på arbets. De e som tusan på att möblera runt människor.Så får man sätta sig och dra allt från början igen ...FAST DET STÅR KLART OCH TYDLIGT I AKTEN!   Nå ja , är ju väldigt tacksam att de har tid med mig som blivit 40+ ! Borde nog gå och inta kudden nu , kanske jag drömmer en underbar , glad dröm ...där jag har ett arbete....


... därför måste man vara arbetslös ett tag så att man förstår hur roligt det är att jobba!





   





       









































Så som du vill bli bemött
Bemöt andra

KÄRLEK

                    Våra älskade barn

     Vårt älskade barnbarn

          Älskade Cherie

stöd rosa bandet

Natur

 

         

Färg & form

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards