LOLIS

Alla inlägg under januari 2010

Av lolis - 29 januari 2010 23:00

 FREDAG

 

äntligen!

 

 

Slutade klockan 14 idag åkte och överaskade "B" med lite fika . Fick vara med och bada Cherie . Åh huga , det blev inte mycket kvar utav henne när pälsen var genom blöt!

Torkning och kamning.

 

Sedan åkte vi in en snabbis på Birsta city .

 

När vi kom hem blev jag glatt överaskad !

Min käre man hade dukat fint med ljus och gjort tacos utan mig !

Det var bara till att sätta sig i dukat bord,så härligt.

 

 

                                             kram Lolis

 

                                              

 

 

 

  

Av lolis - 22 januari 2010 18:10

   Hej alla blogg läsare!!!

 

 

 

Här har jag legat i magsjuka, eländig som bara den.

jag har varit hemma i några dagar för att försöka att få bukt på kaggen.

Har känt mig lite mer i liv i dag så det går åt rätt håll .

Min rara granne bad mig komma in en sväng idag , hon överäckte en rosa gerbia med vitt stjärngräs och en vit glittrig lyckta med ett tack kort... jag blev så tårögd.

 

Goa grannar!!!

 

 

Ska gå ett varv med lilla Cherie så att hon får göra ifrån sig sen blir det att ligga på soffan , mer har jag inte ork till.

 

 

Av lolis - 4 januari 2010 13:08

Har hamnat i mitt livs första vit period !!!

 

Hittade denna super fina smyckesdam

på butik Lilla Provence.

Har köpt en för några månader sen och äldsta dottern blev helt kär i den . Kanske det blir ett köp till.  

 

 

 

 

Är ledig fram till torsdag ...funderar starkt på att börja med sovrummet.

Det tar bara emot lite när jag tänker på allt spacklande!

Panelen ska slipas och målas vit , tapeterna rivas ner och väggarna spacklas...

Men  jag måste ju börja någon gång , allt har ju blivit förskjutet när jul och sjukdomar satte krokben i planeringen.

 

                                                  
                                             Ha en go fortsättning på det nya året !


          

 

                               kram Lolis

Av lolis - 4 januari 2010 13:08

 

EN DAG PÅ BIRSTACITY

 

 

Hittade några bilder som togs före jul ,

 "B" och Idol Camilla ,

.      

tre autografer på skivan .

Lite fika och nya kläder .


Så som du vill bli bemött
Bemöt andra

KÄRLEK

                    Våra älskade barn

     Vårt älskade barnbarn

          Älskade Cherie

stöd rosa bandet

Natur

 

         

Färg & form

 

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år

Länkar


Skapa flashcards