LOLIS

Alla inlägg under januari 2009

Av lolis - 27 januari 2009 22:04

Det är så sorgligt , så många arbeten som försvinner i låga tider.Allt ska dras in , tas i från hål som inte e något hål längre utan blivit en stor svart grop.

Svart?

Svart, för att gropen gröpts ur så djupt!

Vissa som har det gott ska ha, ha och ha!

Jag blir utom mig av ilska förtvivlan och sorg.Dessa människor som ska bära dessa tyngder, har för vissa oket redan knäckts mitt itu.Hur ska alla så kallat "svaga" klara sig?

Vart ska de ta vägen?

När " ? " kommit en bit på vägen , vågat ta steget ut i samhället , ta kontackt med andra människor , våga klara av att handla på ica ,vågar att åka på en utflyckt med eget fika som det betalat för sina 6 kr/dag , mm!

Listan kan bli hur lång som helst,för det handlar ju om någons liv.

Livs kvalitet!

Det sägs att man ska höja sin livs kvalitet med att äta sundare , träna ,mm

Hur ska dessa individer kunna höja sin levnads standar om det är en dålig kvalitet på de som styr sänkandet?

Av lolis - 27 januari 2009 21:44

....trodde jag!

På min arbetsplats känner man sig alltid välkommen,helt otroliga människor!

Varma och mänskliga.

Jag har ett favorit djur, ja så stor som jag e!

Men det e ännu större.Fick några av mina arbets kamrater i dag, åh de var så så söta!!!!!!!

I Indien har de en betydelse av "lycka" .



"Elefanten"


Efter all sjukdom denna vinter,behöver jag massa "lycka"

Skönt att vara på jobbet igen!

Av lolis - 24 januari 2009 22:46

 I dag e det min yngstas dop dag !

Min yngsta mosters födelsedag är det också så hurra för er två!!!!


Av lolis - 19 januari 2009 22:11

Gud i himmlen SÅ, SÅ GOTT !!!

Har varit klart hos tandläkaren , för ett bra tag framöver nu. Imorgon när jag går på jobbet, ska jag gå in på .. och banne mig köpa en STOR påse GELEHALLON!

Av lolis - 19 januari 2009 14:19

Ska till tandläkaren i dag!!!

Har gruvat mig i flera dagar ,men nu e det försent att ringa återbud .

Man känner sig så utlämnad att ligga där med alla grejer i käften!


Av lolis - 18 januari 2009 15:00

I dag är det ett så vakert väder . Inte så kallt och små små snöstjärnor . Ett helt underbart väder !

Skulle vilja åka ut på ön , till stugan. Grilla lite och sätta på kaminen. Så mysig tanke men ack tvätt stugan e för fyld!

ska måla lite till efter middagen så jag kanske blir färdig ..... blir aldrig färdig nya ideer hela tiden!

Av lolis - 17 januari 2009 21:43

har målat en massa hjärtan vita och snyggt blev det. kommer att pryda en liten vägg i vårt sovrum.

Av lolis - 17 januari 2009 20:48

var in på en så söt butik

allt är så väl arbetat i minsta detalj!

bland annat har de timrå tryckta t-shirts och baby-body.SÅ SÖTT!


Så som du vill bli bemött
Bemöt andra

KÄRLEK

                    Våra älskade barn

     Vårt älskade barnbarn

          Älskade Cherie

stöd rosa bandet

Natur

 

         

Färg & form

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards