LOLIS

Alla inlägg under januari 2011

Av lolis - 27 januari 2011 23:18

 

.........................skärpa mig !

 

 

 

 Har varit lite här och lite där

 

 Städat och donat

 

 Julen har åkt ut

 

          

 

 

 

Mellandags REAN var inte

 

särsklit lockande !

 

Men efter några veckor...........

                                

Satte shopping suget igång , så

 

jag och bell tog en sväng

 

    

 

Och det har ju som sagt

 

var ............................

     

                                  

SNÖAT en hel del!

 


 

    

   

 

Nu ska  nattugglan på berget ta

 

och lägga

 

 

         

sig..........för i morgon e det

 

spännande!

 

  

Av lolis - 19 januari 2011 14:26

                                     




  

Av lolis - 5 januari 2011 00:00



Snö och snö

 

mera snö...

 

Nåja , det gäller att hålla huvudet högt!  

Av lolis - 1 januari 2011 19:00


Jag gjorde för första gången en is lykta

 

med hjälp av två hinkar  ...

 

   


Bella hjälpte till med dukningen ...

 

      

 

Bea och Conny samt deras vän Karla

och min svåger kom.

 

Bella hade valt tacos till aftonen.

 

  

 

I bland kan jag undra över om Cherie var katt i

 

sitt förra liv , hon står eller sitter bland

 

blommorna i köksfönstret så ofta

 

och kikar ut...

 

  

 

Även denna nyårs afton , blev hon inte rädd raketerna.

 

 

 

Tänk att det alltid är slut när jag kommer ..

 

  

 

     

 

Lika bra att inta köks soffan!

 

Bella och Cherie gillar inte att vara ute

med raketerna så de var inne och kikade bakom gardinen.

 

Håkan , Amanda och Emmelie kom ...

 

   ..och så det snöade!

 

Tolv noll noll

 

    

kameran är fel inställd på tiden som det syns på

ett av fotonen... det är väl så för tids optemister!!!!!!!!!

 

 

 

 GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA !!!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards