LOLIS

Alla inlägg under mars 2009

Av lolis - 4 mars 2009 16:58

I dag har det verkligen varit grått,ett sur väder!

Jobbade längre idag för att jag tog ut tid igår, för att gå på banken.

Trött och inte alls på toppen humör .

Min mobil ringde vid14.00 .på andra sidan var det en glad röst som sa att han skulle hämta mig efter jobbet.Åh jag kännde att humöret började gå uppåt !

Jag fick rätt mycket gjort efter telefon samtalet. I bilen kom nästa överaskning, jag blev bjuden på kina mat.

Så skönt att slippa "kocka" en sådan här dag.

Ska sätta mig i min mys fotölj och sappa på tv.


Av lolis - 2 mars 2009 23:00

Måndag , har varit kraslig !

Tar aldrig slut på hosta och vinter snuva.

Men nu struntar jag i det, imorgon ska jag proppa i mig ipren och traska i väg på jobbet.

Jag måste ut, se lite folk.


I kväll började det att snöa igen,gubben suckar men jag älskar snö.Det blir ju så vitt och fint!(döljer all hundpiss)


Har varit in på en blogg , min äldsta dotters väns.Hon har rätt nyligen fått barn och det är nog den vackraste baby killen jag sett!

SÅ SÖÖÖÖT!!!

Och hur hon fått in en video på bloggen , så fint!


Skulle vilja gå någon kurs av någe slag ,men vet inte vad , något kul och användbart.

Har handarbetat i hela mitt liv, min mamma har alltid suttit med något i händerna så det var så naturligt att det var bara så man skulle . Ha  något i händerna!

Önskar ibland att jag kunde sitta stilla eller bara ligga på soffan utan handarbete.Men då somnar jag innan mitten av filmen!


Så alla ni som inte handarbetar,

 fotsätt att njuta av en god film i  lugn och ro!!!


natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards