LOLIS

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av lolis - 8 mars 2009 16:19

Ett snöigt blås väder

det är nästan bra för då måste jag stanna hemma och städa!

Inte så kul men det blir ju fint!

Mitt i torkandet och fejandet,ringer min svärmor och vill så gärna att jag ska komma och fika med henne.

Nåja.... jag har ju städat lite och har inte mycket kvar.

Slänger på mig lite andra kläder, och knatar i väg.

GGott med svärmors sälskap och fika!

Vi pratar och skrattar medans snön yr utanför hennes köksfönster.

Hon fnittrar till och säger att, -jag sa något kul på förmiddagen idag!

Min man hade försökt att hjälpa henne med hennes dator ,och brandväggen blokerade så han sa att brandväggen måste de ta bort tillfäligt.

-VA!

Utropar min svärmor, det är ju ett skydd mot brand mellan mig och grannen!

Hon älskar att sitta och surfa och läsa på nätet, men vad saker i datorn heter har hon ingen aning om .

Hon e kort som en 12 åring lite rund och 72 år.

Hon har aldrig jobbat med datorer i sit arbetsliv. Men i sommras bestämde hon sig för att köpa sig en bärbar dator. Det brukar gå bra men i bland bara råkar hon att ändra inställningarna, men hon vill inte tro att det e hon .- Det är någon som försöker att sabbotera för mig!

Hon e liten och naggande go

och vass som en ros stjälk.


Väl hemma igen fortsatte städet!

Går inte att smita .

Middag

ducha

diska

tv

ställa klockan

och hällsa på John  Blund.



HA DET GOTT

Ovido - Quiz & Flashcards