LOLIS

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av lolis - 5 mars 2009 23:17

Blev skjussad på jobbet i morsse

VILKEN LYX

att slippa gå i snö moddet!




Torsdags morgon = STÄD


Lunch 11.30 -12.30


Fick rätt mycket gjort på jobbet i dag

fast jag känner mig som en mumie.



Efter klockan 13.00 kom tjejerna , mycket skratt och ideèr som byttes och blev gjorda.

Vi är ett gäng som skräddar om avlagda kläder.

Det skrattas och en och annan kråka hoppar ur munnen då sprättkniven måste tas fram!

Men i det stora hela är vi ett glatt gäng som förgyller dagen Torsdag.

Jag älskar att jobba nära människor och kreativa personer, man får så mycket mer än bara att ge.



Jag måste nog medge att jag haft en dålig period nu... den här vintern har verkligen satt mig på prov!

Blir så deppig av att vara sjukskriven så ofta, till hösten ska jag ta flunsa sprutan i tid.

I våras hann jag bli sjuk och kunde inte ta den .

När jag äntligen efter 2mån. blev frisk , var det försent!



Men det är bara att kämpa på ,det blir ju snart vår .

Solsken har vi inte blivit bortskämda med i vinter.

Enda solskenet just nu är en god kopp kaffe ,en filt och

ett soffhörn.



I MORGON ÄR  DET ÄNTLIGEN FREDAG!!!

(kanske jag får gjort lite hemma i helgen)

Av lolis - 5 mars 2009 00:50

I går var" mini B" med sin kompis" I "Och hennes pappa

iväg på lite äventyr, tjejerna har längtat

hela veckan.

I februari bestämde de att de måste hitta på något kul i hop .

och det blev

Ovido - Quiz & Flashcards