LOLIS

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av lolis - 7 maj 2010 11:04

 

 

Igår lånade jag Bèllas cykel!

Ni får nog en rolig bild nu...

Höjde styret och sadeln , sedan trampade jag iväg

till arbetsmässan.

Var inte så givand . Det var otroligt mycket folk!

Och alla arbetslösa!!!

 

Efter besöket där kikade jag in på mitt gamla jobb, så härliga människor !

Jag blev verkligen glad i själen av att träffa dem.

 

Cyklade till blomster handlaren här i "byn" och köpte lite blommor för att ha på bron. Solen sken och det var ett underbart väder!

 

Väl hemma

Middag

Disk

Putsade köksfönstret

 

Dom jäklans konteinerna har redan kommit!  

Så nu är det fullt ös på Roger...Nå ja , jag fyllde 3 svarta sopsäckar igår kväll!  

 

Det är nog bäst att gå ner i källaren igen , har bara fått ordning på ett hörn...

sorgligt nog så har ju ett rum oftast 4!

 

 

                  

 


Ovido - Quiz & Flashcards