LOLIS

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av lolis - 5 maj 2010 08:33

Har nu väntat i ...jag har tappat räkningen på hur många veckor sedan det var

jag skickade in A-kassan.

Men se räkningarna kommer minsann !

Dom tar inte tid ,kommer precis som de ska.

Så de behöver alla vi som sitter , står eller vad vi nu än gör

vänta på!!!

 

Igår var en sådan där riktig "hat" dag, allt var bara skit!

Så det känns skönt att det alltid kommer en ny dag...

 

Solen skiner och jag får så härliga vårkänslor!

Ska ta fram krattan och räfsa ur rabatten , lite i sista minuten som vanligt. Det har kommit upp lite gröna skott lite här och där.

Fick rosor i kruka av mina döttrar vid morsdag i fjol som jag sedan planterade ut .       Åh ,så jag hoppas att de klarat vintern och kommer upp i vår!

 

 

Nej här går det inte att sitta och dagdrömma , tiden går och krattan räfsar ju inte självmant!

 

                                               

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards