LOLIS

Alla inlägg den 23 april 2010

Av lolis - 23 april 2010 17:50


Har suttit och letat efter väggord , att kunna beställa via nätet.

Men nu har jag hittat så många att jag inte kan bestämma mig...




          

...har någon ett förslag om internett sida ?

 

 

                                      

Av lolis - 23 april 2010 17:25

 

 

Idag har jag städat och donat runt här hemma under eftermiddagen.

Var till lilla Emelie med en liten överraskning ett påslakan set med witchs

Vi ritade en stund och hon gör så söta änglar . Hon e bara 4år. Från huvudet kommer både armar och ben + VINGAR!

Hon gjorde ett ängla kort till mig !

 

 

Igår fyllde min svärfar 81 år , det blev tacos och många skratt.

jag och Roger gjorde iordning en korg med cellofan

I korgen la vi hårdbröd som han gillar , korv som han älskar,light saft (han e ju diabetiker), 1 Bellmans lott , röda rosor som han tycker e vackra.

Med ett skratt tog han imot korgen!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards