LOLIS

Alla inlägg den 8 april 2010

Av lolis - 8 april 2010 21:17

                            

 

Idag när jag äntligen fått undan så att

 

 jag äntligen skulle måla färdigt den vita

 

 hyllan.....hade naturligtvis min älskade

 

 karl tagit med sig alla tidningar för att

 

lämna på återvinningen.

 

Jätte bra gubben min , att du tänker på

 

 att återvinna just vid samma tillfälle

 

 som jag (på ett annat sätt).

 

Det blev till att kila över till gran

 

nen ,men hon hade varit lika flitig som

 

 karln min.

 

 

Blev bjuden på en god kopp kaffe!

Mina tankar på att måla färdigt svalnade.

Åh vad hennes små är

 go alla 3!

Fick en så färg glad stor teckning av"C" där han målat (mindre glatt) vad som kan hända med människan om de råkar ut för eld!

Han e nyss fylda 7 år !

Många funderingar...

 

 

 

 

Väl hemma igen , ringde svärmor och hon hade ett gäng tidningar!

 

Penseln i morgon!     


Av lolis - 8 april 2010 00:38


  

 

Vaknade tidigt , min andra dag som arbetslös!

   

Började med att ringa läkaren till Bea.

En stor kopp nybrygt kaffe och dagens tidning blev läst , varje sida . Det var länge sedan!

 

En uppiggande dush och sen satte städandet igång.

 

BANG !

 

Det sägs att man inte ska tro allt de säger , gör reklam om.

Men måste säga att jag blev såld av reklamen med BANG (skurmedel)

det tar bort , verkligen , fin fina golv .

 

Härligt att kunna öppna fönstren igen , utan att frysa ihjäl!

 

Har stickat färdigt den vita spetts sjalen

idag, så imorgon åker den med vit tvätten.

 

 

Bella e svår att få bort ifrån datorn nu , så det är många krig för att få ut henne utomhus. Har någon ett förslag vad man ska göra för att slippa kassta ut datorn???

 

Nåja, nu sitter jag här och håller på att bli en nattuggla !

Bäst att krypa ned innan hela dygnet vänts!

 

 

 

     


Så som du vill bli bemött
Bemöt andra

KÄRLEK

                    Våra älskade barn

     Vårt älskade barnbarn

          Älskade Cherie

stöd rosa bandet

Natur

 

         

Färg & form

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Tidigare år

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards