LOLIS

Alla inlägg under januari 2009

Av lolis - 17 januari 2009 02:32

Så här ärttig vill jag känna mig... 


Har haft världens tråkigaste vecka ,mini B har sovit dårligt och där med jag också.

Det har varit 17 grader kallt idag så det blev ingen promenad , hade verkligen behövt UT .

Behöver ny energi , måste hitta på något imorgon .Hoppas det inte blir så rackarns kallt . Hatar när det sticker i kinderna.

Vi har haft så många vackra vinter dagar nu , så jag ska inte klaga.

Mini B har fått lock i andra örat också så här e det hög volym eller knäpp tyst!

jag tror Jonh Blund knackar mig på axeln...


Av lolis - 15 januari 2009 16:02

det e inte mycket klös

Av lolis - 15 januari 2009 15:08

solig dag innom hus

har suttit och läst lite här och där ute på nätet .

mycket kul och mycket intressant.

Min rara svärson var förbi . Han e den snällaste klokaste 20 åring som finns.Jag e så lycklig att min dotter träffat en så go kille!

Minus och Plus i dag= tvättstuga

               

VAB

Av lolis - 13 januari 2009 23:43

Hemma för vård av barn!

örat rinner och telefonen ringer

och jag springer

slår tårna gul och blå och blodet rinner ...vart la jag telefonen?

Det var ett jeans märke när jag var i tonåren som hette gul o blå

dyra men ack så snygga jeans!

Bea fick sin student klänning i dag ,den satt som om den var sydd till henne !

vit och ljuvlig!

helt otroligt hon min lilla tjej tar studenten!

det är underbart att se sina barn lyckas här i livet....men det är grymt att  se så fort åren gått

SÅ GAMMAL JAG BLIVIT!!!!!


Av lolis - 12 januari 2009 23:52

Idag e det älsta dotterns dopdag. Och min näst yngsta mosters födelsedag.

Det var en sjuhelsikes kall vinter dag när vi gick till kyrkan.Lördag den 12 januari 1991.Dopklänningen hade jag själv sytt, vår yngsta dotter döptes i samma 8 år senare.Det e lite kul att se deras namn ,dopdag broderat på under kjolen.huga vad nostalgisk jag blit.

Av lolis - 12 januari 2009 23:37

Det e för sorgligt Bell har haft ont i örat hela  går natten !

skolan som nyss börjat men men virus och allt vad det nu e har ju sitt eget liv !

Så i dag har vi varit till vårdcentralen mad örat...

sett på mamma mia för tredje gången....

stickat och virkat...

sett på film igen...

Av lolis - 11 januari 2009 20:48

har städat hela dagen i går så i dag har vi bara soff suttit

fint härligt väder har vi också haft . vi gick en sväng och på hem vägen blev det som vanligt väldigt tungt!

Mer än vanligt ... det började att regna och halt som attan tjohej där låg man som ett knäckt ägg! Väl hemma fick jag gott kaffe och en tröstande kram av min yngsta dotter.

Av lolis - 9 januari 2009 20:44

Hade väl aldrig i mitt liv trott att JAG skulle sitta här och skriva på nätet.Helt otroligt!!! Men nu e jag här och jag tror att jag stannar ett tag...

Ovido - Quiz & Flashcards