LOLIS

Alla inlägg den 17 januari 2009

Av lolis - 17 januari 2009 21:43

har målat en massa hjärtan vita och snyggt blev det. kommer att pryda en liten vägg i vårt sovrum.

Av lolis - 17 januari 2009 20:48

var in på en så söt butik

allt är så väl arbetat i minsta detalj!

bland annat har de timrå tryckta t-shirts och baby-body.SÅ SÖTT!

Av lolis - 17 januari 2009 02:32

Så här ärttig vill jag känna mig... 


Har haft världens tråkigaste vecka ,mini B har sovit dårligt och där med jag också.

Det har varit 17 grader kallt idag så det blev ingen promenad , hade verkligen behövt UT .

Behöver ny energi , måste hitta på något imorgon .Hoppas det inte blir så rackarns kallt . Hatar när det sticker i kinderna.

Vi har haft så många vackra vinter dagar nu , så jag ska inte klaga.

Mini B har fått lock i andra örat också så här e det hög volym eller knäpp tyst!

jag tror Jonh Blund knackar mig på axeln...


Ovido - Quiz & Flashcards