LOLIS

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av lolis - 15 mars 2010 23:33

Vaknade ....som tur var i tid!

Bell var sedan länge uppe och hade donat med sitt hår... allt hänger på håret.

Själv han jeg med att kraffsa igenom några drag med borsten!

Måste få en tid för klippning väldigt snart!

 En kärring med midje långt hår =JAG!

Skönt att komma ut i friska luften och vakna till.

Kallt och lite blåsigt ca 10 - .

Rask tackt och väl framme på jobbet en god kopp kaffe så var jag varm igen .

Den sista mars e det min sista arbetsdag ... det tog tag i mina tankar idag och ville inte försvinna,

tungt att jobba när man känner sig så ledsen hela tiden.

Alla dessa människor är så härliga att jobba med , var och en unik på sitt eget vis.

Fyllda  av kreativa ideer , glada för lite och väldigt tacksamma.

Ja det finns så mycket gott .och jag är enormt glad över att jag fått chansen att fått delta även i deras resa .

Men nu e det inte många dagar kvar...............






Ovido - Quiz & Flashcards