LOLIS

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av lolis - 17 oktober 2009 16:24

   Här har vi krattat hela morgonen,hur mycket löv som helst!!!!

Klippt bort ris och gamla grenar.

Snyggt blev det !

Sedan blev det godis regn och fika .

Brandkåren var och visade upp en brandbil och gav brand information.

Och i kväll ska jag ta mig i kragen och ta en sväng ut med karln min

jag har varit så soffig på sista tiden .

Färgade håret för några dagar sedan ...blev totalt katastrof!

Så nu e jag nästan svart hårig ...snart haloween.

Så då passar man ju in...

Av lolis - 17 oktober 2009 15:55

  

Nu e vår dator äntligen fixad!

Det är som om en helt ny värld öppnas.

Ingen är gladare än min 12 åring , i går fick hon sitta så länge hon ville .

Har tapetserat och målat här hemma , behövdes lite lyft här och där.

 

Ovido - Quiz & Flashcards